Evenimente private


Un treasure hunt poate fi organizat în orice context. Un astfel de eveniment poate fi o activitate de promovare în cadrul unui târg sau o modalitate de a destinde participanții la o conferință de dezvoltare personală (și nu numai!). Intensitatea cu care se poate desfășura un treasure hunt duce la crearea imediată de relații și ajută la spargerea barierelor de comunicare între persoane care abia s-au cunoscut.

Un treasure hunt organizat în cadrul unui eveniment social este un instrument de a:

  • Introduce un grup de oameni într-un cadru social care recompensează lucrul în echipă;
  • Oferi o pauză în cadrul unei conferințe sau convenții;
  • Familiariza participanții cu un cadru cu totul nou (hotel, orice tip de târg , orice tip de festival etc)
  • Însufleți atmosfera de la un eveniment de lungă durată;
  • Educa participanții în a vedea și explora mediul din jurul lor într-un alt mod.

În acest sens vă propunem câteva idei, de la care putem porni o discuție de colaborare:

     1. Treasure hunt în cadrul unui târg sau festival

Dorești ca participanții la târgul/festivalul organizat de tine să se familiarizeze imediat cu standurile și să le oferi o experiență cu totul inedită? Un treasure hunt poate duce la descoperirea unor puncte cheie de pe harta evenimentului tău, poate să fie o metodă reușită de a-ți promova partenerii principali sau poate fi o simplă metodă de a-ți recompensa participanții invitați.

     2. Treasure hunt în cadrul unei conferințe

Organizezi o conferință și ai un amfiteatru plin cu oameni care trebuie să rămână concentrați pentru mai multe ore. Un treasure hunt este o ocazie perfectă de relaxare în pauza dintre două discursuri, iar participanții se pot reîncărca cu energie suficientă pentru a rămâne atenți la temele propuse de tine.

     3. Treasure hunt pentru clienții tăi

Urmează de deschizi un mall, un hotel, un centru de conferințe, o sală de fitness sau un restaurant? Un treasure hunt este ideal dacă vrei să oferi viitorilor clienți o modalitate rapidă de a se familiariza cu locația propusă de tine și cu tipul de servicii oferit. Comorile pot fi ascunse în locurile cheie din noul spațiu deschis de tine, iar descoperirea lor poate fi o ocazie bună de a plasa premii personalizate pentru participanți.

     4. Lansarea/promovarea unui produs sau serviciu prin treasure hunt

Ai o lansare de produs sau ai în vedere promovarea unui serviciu nou înființat? Un treasure hunt te poate ajuta să pornești o cursă concentrată în jurul acestuia. Participanții pot trăi experiențe inedite pe care le pot împărtăși mai târziu cu prietenii lor. De asemenea, produsul pe care dorești să-l promovezi poate fi plasat pe parcursul unui treasure hunt organizat pentru publicul larg.

     5. Treasure hunt ca metodă de concurs

Concursurile sunt o metodă ideală de promovare indirectă. Pentru a evita clasicele ”Like and Share” poți să le oferi clienților tăi un treasure hunt urban în urma căruia să descopere premii plasate prin tot Bucureștiul.

Acestea sunt doar câteva din ideile propuse de noi, dar suntem deschiși la orice tip de colaborare. Putem organiza un treasure hunt integral personalizat, ținând cont de locația ta, de obiectivele avute, de tematica dorită, numărul de participanți, toate acestea ca să facem din evenimentul tău unul unic.

Spune-ne aici ce obiective ai și vom găsi soluția cea mai potrivită pentru tine!